´

fem läxor, tre ämnen.

Publicerad 2011-09-12 18:50:36 i Allmänt

Känns ju väldigt stabilt att jag redan har fem läxor, fått det på två veckor. Tre av dem är ju som sagt foto. Ska hålla på och mixtra med bländaren och slutaren, iso och sen ska vi ta ett miljöporträtt. 

Jag är klar med Miljöporträttet och isobilderna. Men det andra kan jag inte. Jag hittar inte inställningarna i kameran så jag får be om hjälp imorgon. Men jag kommer inte orka dra med mig hela kameran så vi får se hur det blir. 
Har även en svenska uppgift som ska vara klar till den 26 september, samt en naturuppgift som ska in på fredag. Usch. Lider med folket som har ett prov varje vecka, jag hade avlidigt.. 


Här kommer återigen äppelbilder -> med vatten. Emelie säger att jag tar såna hela tiden. Vet inte vad hon får det ifrån ;)


Ner och dricka te. Nomnom

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela