´

lättskrämd?

Publicerad 2011-09-08 21:20:21 i Allmänt

Jag är av den sorten som skriker för minsta lilla om jag blir rädd. Jag blev skrämd tre gånger på samma dag - av samma person. 

1) Gick hem från bussen idag. Ser i ögonvrån att någon går bakom mig och hör samtidigt snabba steg. Jag ökade min fart, hör att personen bakom mig ökar ännu mer. En stor person med svarta kläder. Jag går snabbare. Plötsligt tar någon tag i mig och skrämmer skiten ur mig.

2) Satt i soffan på gården och fick lite massage. När en stor best kommer och skrämmer mig (jag satt och blundade så jag såg ju ingenting..

3) Ska gå hem från gården med Amanda. Han kommer springandes (hörs ingenting eftersom jag pratar) tar tag i mig och skrämmer mig IGEN. Tredje gången gillt var det va?

Tack Simon. Tack för att du har lyckats skrämma mig tre gånger på samma dag. Tack, det uppskattas!

En vättskrämd liten Emeilia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela