´

Naturkunskapen var det ja.

Publicerad 2011-09-29 21:28:26 i Allmänt

Fick ett erbjudande av Amanda innan om att träffa henne en sväng ikväll innan hon åker till ljuvliga London imorgon. Hade ett problem - Provet jag har imorgon som jag har pluggat på en gång. Tog en tänkare och kom snabbt på att jag kunde ta med mig mina papper ut och samtidigt plugga på det lite och prata med Amanda. Men då dök nästa problem upp - J a g g l ö m d e m i n a p a p p e r h e m m a. . . Jag har läst på en gång och nu ligger jag i sängen och bloggar.. Eeh.. Jag har 24 instuderingsfrågor att läsa på, ett häfte med 7 sidor att läsa och jag ligger och bloggar. Smart jag är. Men jag erkänner att, plugga aldrig har varit min starka sida varav jag fick IG på alla mina so prov - wonder why.. 

Vg & Mvg på alla fysikproven jag har haft - JA FÖR DET VAR ETT ROLIGT ÄMNE.. 
G & Vg på alla biologiprov ( Fick mvg på sexualkunskapsprovet vi hade i sjuan... Alla rätt ) 
G på alla kemiporv
Ig på alla tyskaprov utom omprov.. (jag gjorde om-om-omprov på nästan alla so och tyskaprov) 
Engelskan och svenskan fick jag G och VG på.. 

Man märker vad som är kul och inte.. G på alla matteprov utom typ tre.. 

Nä inte tid med det här, hörs imorgon - efter provet. wish me luck

Kommentarer

Postat av: kattisEriksson

Publicerad 2011-09-30 12:08:03

sv: åh måste varit underbart med studiedag? :) Jag ska jobba ikväll, synd tycker jag när det äntligen är fredag och killen ska vara hemma.. Vi hade nog behövt städa lite och tvätta eftersom vi åker bort imorgon å ska till ullared på söndag :) Hur ser din helg ut?

Postat av: Bitte Kråkbo

Publicerad 2011-09-30 12:22:32

Hej har en tävling på min blogg där du kan vinna valfri vara

Var gärna med=)



http://www.lovemercury.se/?p=4441

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela