´

Plugg för pluggisar.

Publicerad 2011-09-28 17:44:22 i Allmänt

Jag är inte världens höjdare på att plugga, jag vet. Jag har blivit så jävla bortskämd av JB att jag inte har behövt plugga på över ett år ungefär. Jag hade ett prov som jag behövde plugga till i ettan men det var så simpelt. Sen hade vi bara nationella och matteprov som jag inte kunde plugga till. Jag har alltså inte behövt plugga rejält sen i nian. Nu när jag väl ska börja så lägger jag det åt sidan och gör andra saker istället. Fyfan, hatar plugg. Men jag ska klara det här och gå ut med minst godkänt i alla ämnen. Måste göra det, usch. Tur att det är mer slappt nu än i högstadiet (SUG PÅ DEN LÄRARNA PÅ BRAÅSSKOLA- JAG BEHÖVER INTE ALLS JOBBA HÅRDARE ÄN DET NI SA!) Okej. Ska fortsätta med att läsa på instuderingsfrågorna till provet. Många frågor, sisådär 24 frågor med långa svar. Jag är på fråga 23.. Avbröt där eftersom jag blev te sugen. (Bra anledning till att skippa pluggandet.) Nu kör vi så det ryker i ungefär... några minuter. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela