´

Praktiken

Publicerad 2011-09-21 20:44:43 i Allmänt

Vecka 42 och vecka 43 har vi praktik. Idag var Felicia och jag kollade om vi kunde vara där vi ville. De sa att dom skulle ringa oss ikväll efter deras möte men har dom ring? Nej. Vi var även på ett annat ställe och han som höll i praktikanterna var inte där då så då lovade dom att han skulle ringa upp oss, ikväll. Har han ring? NEJ. Tycker det är lite dåligt. Så jag får väl se om dom ringer imorgon, annars ringer jag upp! 

Efter idrotten idag åkte jag med mamma och emelie upp till grand och tog en sub. Galet gott. Sen gick vi och shoppade lite åt Jappe. Mamma köpte en jätte söt kofta åt honom. Blev avis.. Vill med ha en sån.. 
Åkte hem hit sen, började jobba lite på engelskan. Orkar inte jobba på den mer ikväll så kör på stenhårt på lektionen imorgon. Tre timmar att fixa den borde räcka.

Lillkillen är på nedervåningen och gråter av trötthet tror jag. Jag är också lite trött så ska försöka sova. 
Det är ju trotsallt en dag imorgon också.

Kommentarer

Postat av: NELLY

Publicerad 2011-09-22 07:30:27

vet du att du har skrivit "har dom ring?" två gånger :D ?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela