´

Se vad man hittar om man städar..

Publicerad 2011-09-27 21:44:48 i Allmänt

Fick ett litet ryck över att jag skulle rensa lite i min hylla ovanför nattduksbordet.. Se vad jag hittade.. Jag.Garvar.Sönder

Det där är en lapp med ett nummer på som jag fick av en snubbe nere i Tunisien >nej det var inte av apan som förföljde mig..< utan av en restaurangägare med stor ölkagge.. Ska berätta lite om det.. 

Han- *På engelska såklart* Du, kan du komma hit sen, jag behöver berätta en sak för dig? 
Jag- Ja, okej. 
Han- Okej bra! 

Gick dit senare, satte mig vid bordet (Notera att han hade stängt sin del av restaurangen, men serverade mig och Emmy cocacola ändå

Han- *Tog min hand* Du, kan du hjälpa mig med en sak? 
Jag- Haha, ja vadå? *var lite rädd*
Han- *viskade till mig* Jo.. Jag älskar dig.. 
Jag- HAAAAAH.... Ooooh, ehm.. jaaa... alltså okej.. haah.. 
Han- Kan jag få ditt telefonnummer? 
Jag- Ja, visst... eeh.. 
Han- Bra! *Hämtade penna och papper*
Han- Här är mitt nummer. Skriv ditt nummer och ditt namn här! 
Jag- Ah okej. *Skrev ett nummer, vilket inte var mitt.. Och ett annat namn..*

Visst tyckte jag synd om honom.. Men det fanns ju andra som också tydligen ville ha mig, och som "gav" sitt liv till mig.. Kan ju inte bara gifta bort mig själv sådär.. Beslöt mig för att skita i alla killar >gubbar< efter det. 

Dock var det en kille... ÅÅÅ han var så jäää*la snygg.. Emmys mamma och jag satt och dreglade ihop vid bordet hihi.
Här är snyggingen som jag dansade med.. Åh vad läcker han var, i sina badshorts.. Oh.. (inte världens finaste bild på mig kanske.)

Jag hittade även en trisslott som jag fick i februari av Raimo. Vinst och allt.. Men alla kan ju inte vara snabba med att lämna in dom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela