´

The präktick

Publicerad 2011-09-23 12:15:07 i Allmänt

Godmorgon bloggN. Hallå eller. Tjena. 
Migränen satt kvar idag på morgonen, otroligt nog. Gick med trötta steg ner för trappen idag klockan kvart över sex och väckte mamma, tog en alvedon och drog mig upp till sängen igen. Somnade om efter några om och men. 

Fem minuter över åtta ringde min mobil. Jag var helt säker på att det var mamma, men kom på sen att jag var ju hemma, mamma var hemma. Sen såg jag på displayn att det var ICA som ringde. 
Dom bad om ursäkt för att dom inte hade ringt tidigare som dom lovade sedan sa hon även att vi fick platserna på praktiken vecka 42-43. GÖTTMOS! Tror det kommer bli två bra veckor. 

Somnade om sen och vaknade halv tolv när PP smsade. Ska ses imorgon och mysdricka lite ihop, det var ju ett tag sen. KarlOskar senast. Kommer bli mys. Hej och hå nu ska jag gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela