´

Tidsfördriv.

Publicerad 2011-09-15 17:58:03 i Allmänt

VEM

Vem är i rummet med dig? Ingen alls, men Amanda kommer snart!
Vem fick du senaste sms av? Christoffer
Vem tänker du på nu?
Vem pratade du senast i telefon med? Mamma
Vems hus var du senast i? Vårat? 
Vem önskar du var med dig nu? C
Vem är din favoritsläkting? Raimo, min morbror.

VAR

Var är din mobiltelefon? Bredvid mig.
Var handlar du mest? Olika varje gång.
Var fick du tag på tröjan du har på dig? H&M
Var åkte du senast bil? Påväg hem från växjö tror jag.


VAD

Vad åt du senast? Fisk!
Vad drack du senast? Fanta
Vad är det för färg på dina Gråa
Vad är den närmaste saken som är blå? En påse med godis..
Vad har du på fötterna? Strupor ofc
Vad är din favorit färg? Beror på
Vilken film såg du senast? Jag saknar dig

Vad hör du just nu? Min tv.

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Vem har inte? 
Hånglat på en bio? Jadå
Hånglat i skogen? Yes!
Tyckt att din kusin är het? Alla mina kusiner är väl lite småsöta.
Sovit naken? Always
Kört över hastighetengränsen? Ao..
Målat om ditt rum? Inte målat..
Dansat framför en spegel? Jafan
Fått hicka? Får det när någon tänker på mig..
Dumpat någon? Mja.
Stulit pengar från en kompis? Jag stjäl inte, Jag lånar.
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Liftade en gång..
Varit i slagsmål? Hehehehe, ja
Smugit ur ditt hus? Jadå
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Tyvärr så har man ju det.
Hånglat med en främling? Ah, fast det slutade med att vi inte blev så mycket främlingar tillslut ändå.
Älskar eller saknar någon nu? Jag tror det. Saknar någon gör jag hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela