´

To muchooo

Publicerad 2011-09-11 18:37:13 i Allmänt

Förlåt för det dåliga bloggandet men jag hade inte tid igår. Chrstoffer kom hem till mig vid tre igår sen gick vi till Ottossons och åt middag. Kollade tv när vi kom hem så ah, jag hade inte tid, och jag vill dessutom inte vara osocial när han är hos mig.. Helst inte när någon är hos mig. Just nu är jag hos Nelly så både hon och jag är lite osociala mot varandra.. Varsin dator, dock samma rum. 
Jag fick gratis buss när jag åkte till rottne också. 
Jag: Hej, en halv till rottne (log lite och såg söt ut..)
Chauffören: Jaha (väldigt söt) Men om du bara ska till rottne så.. Gå på du (A) (väldigt söt då också)

Cachiing, 24 spänn sparade! Tackar den väldigt söta rara chauffören!

Hittade några vackra bilder på Nellys dator som jag stal. Minns inte när det kan ha varit.. Men vig är jag iallafall!


Lite suddiga.. Tur är väl det! 

Nu ska vi äta någonting, sen kolla sommarspelen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela