´

trötter

Publicerad 2011-09-19 21:09:51 i Allmänt

Åtta och en halv timme sen jag bloggade sist.. Dåligt av mig. Har legat och sovit så jag har ju inte kunnat blogga hehe.. Somnade vid kvart över fem någon gång och vaknade vid halv åtta.. Oups. Så trög jag är. 

Jag som skulle städat rummet, bäddat nytt i sängen och hämtat lite tvätt från källaren så jag har lite rena kläder på rummet. Men nä istället lägger jag mig och sover. Fast.. Det var väldigt skönt måste jag säga.. Nu ska jag bara se till att somna igen. 
Imorgon kommer jag lämna min dator hemma tror jag och prioritera fotolektionen lite mer istället för rörligbild. Måste få med kameran så jag får hjälp med läxorna som jag har efter mig.. Kom just på att jag glömt att göra en av läxorna till imorgon. Fuck. Nåväl, har jag överlevt det två gånger innan kan jag överleva det en gång till. 

Ska glo klart på andra avenyn. Snart klar med sista säsongen. Hemskt, får väl börja kolla på någon ny serie.. Kanske californication igen? Har inte ens kollat klart på fjärde säsongen av den ju. Funderade även på livet enligt rosa eller något liknande.. Finns ju så mycket! 
Ska sluta grubbla så mycket över det nu. Ska istället lägga mig och försöka bli lite mer trött. Puss på er finisläsare!

Kommentarer

Postat av: kattisEriksson

Publicerad 2011-09-20 11:45:39

sv: I helgen var jag på bio och hade en mys dag med killen :) sen i söndags var vi till sandviken med ett par vänner för dom köpte bil :) vad gjorde du ihelgen?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela