´

vart är sömnen!?

Publicerad 2011-09-29 10:22:59 i Allmänt

ÖÖÖÖÖÖÖ jag tror inte att jag förstår vad det innebär att vara ledig.. Jag trodde det betydde att jag skulle få sova ut, nejdå, istället vaknar jag tidigare än igår när jag ändå hade ställt klockan men vafan. Jag vill sova, det här slutar med att jag somnar vid femtiden. 

Ska kolla några avsnitt av 90210 sen ska jag ta itu med lite nyta tavlor till rummet tror jag.. Byta ut de gamla ljusen som brann ut, bädda sängen och helt enkelt göra det lite "hemtrevligt" i rummet. Låter fint det. Ska även plugga till proven sen. Kanon

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela