´

Vilken dagjävel

Publicerad 2011-09-07 21:48:50 i Allmänt

När jag väl får chansen att sova på morgonen så vaknar jag första gången vid åtta varje gång ändå, varför? 
Åkte till stan kvart i tolv idag, började vid ett. Trodde vi började vid halv två men det var ju förra veckan.. 

Vi hade idrott idag, utomhus. Snacka om att vara dyngsur.. Ösregn, ösregn och åter ösregn. Okej solen kom fram en halv till en minut typ men det säger vi ingenting om.. 

Vi körde någonting som hette typ.. "fånga flaggorna" eller något, låter barnsligt men det var jobbigt.. Jag lyckades som vanligt halka på gräset och hamna där det var som lerigast. Måste bara säga att, skor utan dubbar på blött gräs och gråamjukisbyxor går INTE ihop. Jag var brun på baksidan av byxorna på högersidan för att vara lite mer exakt. Kändes lite mindre kul att behöva gå så på stan.. Såg nästan ut som att jag trillat i bajs.. Inte nog med det.. Jag sprang skulle ta en person på den leken då och jag lyckades sträcka mig i ljumsken.. Sucks.to.be.me.

Jag och Flisan gick alla fall och köpte nya brallor åt mig sen lät vi donken laga maten åt oss idag. På donken träffade jag Marcus, väldigt länge sen! Så vi stod/satt och pratade medan han åt upp hälften av min mat.. Snyltare.

Följde med mitt gull hem tills pappa kom och hämtade mig, sen gick vi ner på banken och tog ut mina pengar, nästan rik igen. Sen åkte vi till maxi och köpte mat sedan vidare till bror, Emelie och lillgoset. Fick tacos där, anteckna gärna det. 

Nu måste jag stänga ner och SOVA! Fyfan vilken dagjävel.
Söt bild på mig och Marcus <:

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2011-09-08 09:34:42

ska vi följa varandra på bloglovin? Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela