´

Abcf

Publicerad 2012-04-24 16:16:58 i Allmänt

Klar med alla jävla faser nu! Härligt värre, ska dock fortsätta med repetitionen nu och klara den tre gånger. Hade 57 rätt tror jag, måste ha 60 för att få godkänt. Men jag fixar det här för jag är så jävla duktig;)

Sitter och fryser som en jude, mest om
Händerna och näsan.. Fick sluta tidigare från skolan idag, sisådär två
Timmar och det är ju aldrig helt fel. Har varit på körskolan sen klockan var tjugo över två. Ska va här en halvtimme till ungefär då papsen kommer och hämtar mig för vi ska köra. Svälter lite också men vad gör man? Dämpade hungern lite genom att dricka lite.

 

Kommentarer

Postat av: kattisEriksson

Publicerad 2012-04-24 17:09:16

haha men att folk som jag inte känner läser osv det bryr jag mig inte om. det är mest dom som man en gång varit bra vänner med och som slutat höra av sig osv bara för att jag flyttade så känner jag att det inte är upp till mig bara :)

Ja usch har hört det där med att knäcka revben, :( känns som det kommer ryka ett par tyvärr :(



Åh jag hoppas du har ditt körkort snart, så spännande :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela