´

Är det här också karma?

Publicerad 2012-04-12 07:39:24 i Outfits

Jag har alltid varit en höjdare på att hålla busstider och skoltider och sånt shit. Men idag undrar jag vad som hände haha.. Låg i sängen som sagt, gick upp och gick tillbaka till sängen (som jag ALLTID brukar göra.) klockan blev kvart i sen gick jag upp och fixade mig, för det brukar aldrig ta lång tid.
(igår tänkte jag att jag kanske missar bussen för att jag är så trött)
Kollade på klockan "0700" okej, tio minuter kvar tills bussen går tänker jag.
Packar väskan går ner och tar på mig jackan och skorna i lugnt tempo. Kollar klockan "0705" okej jag går nu.
Kommer ner till korsningen när jag kollar på klockan igen "0707" VAFAN?! Kollar efter bussen en snabbis och sen inser jag att bussen gick inte tio över utan fem över.
Haha Vafan hände där? Jag måste ha tänkt på den andra bussen som jag brukar ta, den går tio i sju. Men det är så surt haha. Nu tänker jag ju såklart att jag likaväl hade kunnat bestämt det här igår, Att jag skulle ta andra bussen kvart över åtta istället så hade jag fått Sova lite. Jävla skit haha. Tur att vi har mentors tid en stund innan engelskan börjar så jag missar nog inte sååå mycket.

Kommentarer

Postat av: NELLY

Publicerad 2012-04-12 11:12:31

smartpose :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela