´

Blogga?

Publicerad 2012-04-19 11:04:36 i Allmänt

Har ingen lust alls att blogga idag. Sammy lovade att hon skulle blogga senare idag så det är bäst för henne haha. 

Frågade min lärare idag varför hon aldrig kom i fredags men hon ansåg att det var min uppgift att hämta henne? Åh nej sa jag eftersom att det var du som gav mig tiden. Men icke! 
Blir så störd på sån skit. 

Julia frågade hur jag vågade tjabba med henne eftersom hon sätter våra betyg haha. Jag svarade att man måste våga stå upp för sig själv. Jag har alltid varit sån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela