´

irritationen nådde max

Publicerad 2012-04-02 20:18:20 i Allmänt

Har förstökt uppdatera bloggen under hela dagen så tro inte att jag skiter i er ;) 
Åkte till Kalmar vid halv elva snåret idag, var framme ca halv tolv. Spatrulerade runt på IKEA en stund sen tog vi en sväng in på mode. Köpte mig en tröja, en kavaj, nya trosor, ljus och ett "sittstöd" för Jasper till hans matstol. 

Spenderade en del pengar. Bjöd min fina Nelly på lite mat på IKEA också, väldigt goda räkmackor där måste jag säga. 
Skulle sen ta oss ner till Kalmar centrum för att träffa lillasysteryster, sagt och gjort där yrade vi runt en stund som två höns utan huvud. Vi gick till donken och träffade Emmy och hennes två kompisar sedan gick vi vidare och letade upp partaj för vi skulle köpa ny tungpiercing. 
Sen skulle vi ju hitta ut från centrum också, Nelly fick lite panik över att vi körde mot Öland (vilket vi skulle) vi hittade hem tillslut.. 

Åkte direkt till mormor när jag kom hem, tog en kopp te sen gick jag hem och pluggade till körkortet. 

Känns så skönt att jag har fått alla mina körtider nu. Samt tiden för riskettan och risktvåan (halkbanan) 
Känns även väldigt skönt att jag är på gång med körkortet!! Nu ska jag ner och äta lite sen är det bannemig dags att lägga sig haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela