´

Kallas det här karma?

Publicerad 2012-04-07 10:41:12 i Allmänt

Igår kväll när vi gick hem från Tobbe och Teija så regnar det. 
Mamma: Ja, vi slapp alla fall snön.
Pappa: Än sålänge. 
Jag: Asså säg inte så? Då kommer det ju bara.. 
Pappa: Men det är för varmt för att det ska kunna snöa nu ändå. 
(Vi går ungefär tio meter)
Jag: Jag trodde du sa att det var för varmt för snö och nu snöar det? 
Pappa: Oj.. Ja det gör det visst.. 

När man tittar ut idag så ligger det ungefär fem cm på marken. Tack för att ni sa sådär.. Jag som verkligen ville ha snö också. Tack! 

Inser också nu hur fruktansvärt lite jag sitter vid datorn nu för tiden. Min telefon har tagit över mitt databeroende. Men jag har hört att när man blir av med ett beroende så kommer ett nytt, det är där min mobil kommer in i bilden. Jävla skit. 

Funderar på att sminka till mig lite ikväll, göra någon galen sminkning eller till en liten påskkärring ;)? Vi ska ju trotsallt till Ottossons ikväll igen och äta god mat.
Hoppas ni får en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela