´

Plugg

Publicerad 2012-04-03 16:09:44 i Outfits

Har suttit och pluggat sen jag steg upp i stort sett. Duktig är jag. Ska försöka få fram ett svar på när vi ska äta mat för nu börjar jag bli hungrig. Kanske skulle grilla korv, ska isf fråga om vi kan slänga på några majskolvar på grillen också!

Borde städa mitt rum idag medan jag orkar.. Kommer inte ha tid med mycket annat nu eftersom jag måste plugga varje dag till körkortet. Imorgon kanske jag ska in och plugga på skolan. Får se lite mer om det imorgon!

Ni får en väldigt charmig bild på mig här, osminkad och slarvigt uppsatt hår! Golligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela