´

Sammys Rape-torsdag!

Publicerad 2012-04-12 19:20:26 i Sammy bloggar

Det är torsdag, vet ni vad det innebär? Jo att det var onsdag igår och att det är fredag imon. UNTZUNTZWIHOOPARTYPARTY!
Gissa vad jag gjorde idag? Jaaa, Muntliga i Engelska NP! Hur kunde ni veta det? Så stört smarta är ni!
Och eftersom ni gissar så bra, så kan ni ju gissa vad vi gjorde sen? JUST PRECIS! Käkade pizza! Tog en vegetariana (Stavning) har blivit heelt anti-kött på senaste tiden. Allt förutom kyckling typ (CHIKKILING :DDDD)
Och inte nog med det så har jag klunkat i mig vatten som bara den. typ ba KLUNKKLUNKKLUNK!
Och vet ni vad jag insåg när jag för en liten stund sen då jag checkade in mig själv i spegeln för att se vad jag skulle göra åt mitt väldigt hemska hår, Jo ska jag säga er.
KOLLA, ser ni det jag ser? Och jag tränar lika många gånger som Osama bin Laden rakade sig de fem sista åren i sitt liv (rip), vilket som är ALDRIG!
Nu ska jag iaf fylla i min ansökan om ledighet! Får se om jag får ta ledigt med tanke på att jag vart Sjuk (hahaha) rätt ofta nu de senaste veckorna.
PUSS&KRAM&

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela