´

Teori, körning och mat

Publicerad 2012-04-23 19:13:23 i Allmänt

Haha såg att jag skrev fel innan (blir knäpp när jag bloggar från mobilen!) menade såklart LCHF och inte LSHF haha..

Grejade fas c på teorin nu också! Så
Jävla skönt, ska börja med fas f imorgon som är svårast haha..
Körde med pappa efter teorin, det gick helt sjukt bra! Har inte fått kärringstopp på grymt länge! På torsdag smäller det även på trafikskolan när jag ska köra första gången inom intensiven! Nervöst som attan.

Träffa Christoffer på körskolan också, han skulle köra första gången idag, det gick bra för honom, är stolt! Tvekar inte en sekund på att han kör dåligt.

Nu ska jag smälta maten innan vi går bort till mormor.

Bjuder på en fin bild på Ellen och mig (jag är till höger)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela