´

Torsdagkväll

Publicerad 2012-04-12 20:29:20 i Allmänt

Gokväll, jag tror fortfarande att det är onsdag konstigt nog haha. 
Jag sitter och väntar på att vår förbannade pelletsbrännare ska fungera så vi kan få värme och varmvatten så att jag kan duscha. Mitt hår är super äckligt. 

Imorgon är det fredag, åker in till stan som i vanlig ordning men kör på en extra lektion kan man säga. Ska köra på lite teori innan skolan. 
Min Nelly är så söt och låter mig låna hennes fina gröna bockcykel. Hade varit jobbigt att ta sig från JB till trafikskolan varje dag haha (lat som jag är) 

Ska visa min pojkvän att jag ska klara av teorin INNAN provet (Vilket jag måste iof) Men eftersom att jag vet att jag själv är så fruktansvärt jävla lat när det gäller att plugga så måste jag även bevisa för mig själv att jag kan klara av det här. Ooja! 

Ska slappa och kolla tv nu. Tror att huvudvärk börjar drabba mig, attans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela