´

Trött

Publicerad 2012-04-10 13:23:02 i Allmänt

Ja men fy så jobbigt allt blev haha. Vill lägga ner huvudet på datorn och ha halsduken över huvudet för att ta en tupplur. Skulle vara riktigt skönt. 
Ska ju till trafikskolan sen och köra lite teori innan jag åker hem också, frågan är om jag orkar. Egentligen vet jag att jag inte orkar, men jag lovade mina föräldrar att jag skulle ta tag i teorn den här veckan. 

Har fått reda på uppkörningsdag och tid nu. Blev helt spänd inför det. Inget datum jag går ut med, men ni kommer märka när jag har fått det. 

Har gjort en fotouppgift nu, så kanske kan ta en tuppis innan rasten.. Eller under rasten kanske är bättre haha. Har ju rast om tio minuter. 

Lyssnar på grabben i graven bredvid samtidigt, rätt skönt men gud så trött man blir..

Kommentarer

Postat av: kattisEriksson

Publicerad 2012-04-10 19:09:31

Ja jag tror också att det lär märkas när du fått det :)

Har du haft en bra påsk?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela