´

Ursäkter och annat

Publicerad 2012-04-09 17:07:05 i Allmänt

Börjar må bättre nu, *peppapeppa* fick inte i mig alls mycket mat, fick dock i mig lite cheescake som vi fick till efterrätt. Funderar på att ta en bastu ikväll så kanske jag somnar lättare också. 

Imorgon är det skola igen, känns konstigt efter en veckas ledighet. Skulle gärna stannat hemma några extra dagar. Fast jag är ju ledig på onsdag så det är ju ett plus men ändå. Skoltrött som fan är jag nu. Undrar hur det ska gå ihop med körkortet? Men om Nelly klarade det så gör jag också det, (Fick det att låta som att jag är bättre än henne haha) men nej inte så jag menar. Menar att hon har grymt mycket mer än mig i skolan, samt mer efter skolan än vad jag har. Äsch mitt studiebidrag kommer ju förmodligen att ryka, men jag tror det är värt det eftersom jag får körkort istället. Dock behöver jag ju pengar för att kunna tanka bilen och så sen. Fast det är klart, först behöver jag en bil haha. Dagens I-landsproblem? Äsch då jag är säker på att jag får låna bilen om jag vill ta mig till stan eller liknande om det bara gäller några timmar. Tur att vi bor nära ica ;) 

Sen ska jag passa på att be om ursäkt för mitt senaste inlägg (Besvikelse) Min fina svägerska tog lite illa upp över det, inte så konstigt med tanke på att jag fick det att låta så gryyyymt negativt. Men jag menade ju förstås inte på det viset. Folk i min omgivning vet om att jag blir besviken varje gång något inte blir som det var tänkt, speciellt när man har sett fram emot det. Sån är jag och då får man helt enkelt leva med det. Men jag ber om ursäkt alla fall eftersom jag sårade henne för det var inte meningen! 


Papsen lovade ju mig en Cabriolet för ett bra tag sen så man kanske ska tigga till sig en sån här ;)? 
Skämt och sido, jag tar vad jag får (nästan alla fall, bara den går framåt och man slipper skämmas..!) Skulle gärna velat ha brorsans gamla saab, den var både fin och skön att köra. Och med närme tankar så skulle jag kunna kidnappa pingun också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela