´

wish me luck

Publicerad 2012-04-24 21:06:15 i Allmänt

Har fått så otroligt mycket gjort idag känns det som. 
Först skolan, sen körskolan från tjugo över två till kvart i fem. Efter det körde jag en sväng med pappa i stan. Känner att jag verkligen börjar få kolla på dragläget och det nu vilket är grymt skönt, även fickparkeringar börjar sitta bättre. 
När vi kom hem körde vi ner till gården så jag fick lämna mitt arbete från dagis så de kan få det. 
När vi kom hem så åt vi mat, korvstroganoff och ... något som  jag inte minns namnet på men det var gott. 

Tog hand om mitt rum, gick ner med tvätt och disk sedan tog jag hand om källaren som var full med tvätt.. Aldrig har jag sett så grymt mycket kläder på golvet haha! Tog en liten stund där nere.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag sova och "förbereda" mig inför nationellt prov imorgon. Skrivning i fem jävla timmar. Wish me luck

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela