´

Lördag 4/8

Publicerad 2012-08-04 19:17:35 i

Är det inte rätt sjukt att det redan är augusti? Jo jag tycker det. Ska bli så skönt att bara vara hemma två närmsta veckorna och inte jobba. Nu ligger jag i sängen med en trött pojkvän som jag tror har somnat.. Han blev så trött efter maten. Hemmagjorda hamburgare och pommes gotte! Ska förmodligen ta en bastu sen och efter den så ska vi allt sova. Jag ska om inte annat. Var nere vid sjön innan och åt glass mysigt men synd på blåsten som var. Håret flög överallt!

Kommentarer

Postat av: Emilia!

Publicerad 2012-08-05 20:25:03

Men heeej! tack så mycket!
Ooh klart jag minns dej! haha jaa de var många år sen de.. Jo ja hörde ni vart här i Finland, hade så gärna velat träffa er men jag hade jobb(btw jobbar/hoppar in då de behöver vikarier på avdelningen din mormor är det visst? är på!)och annat skit dä emellan så hann aldrig :/ Vafan träffade du mamma? de hade hon inte nämt!
Seröst jag var så taggad att träffa er då jag fick reda på ni var här på besök! Men va kul att du hitta mej här iaf! :D Försökte själv söka dej på typ facebook men hittade inte haha! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela