´

Solsugen

Publicerad 2012-08-07 21:32:49 i

För att fördriva tiden lite så tog jag en bastu.. Nej det var inte skönt idag. Tog en dusch istället efter det. Nu har jag smörjt in mig lite och ligger i sängen. Jag har ångest för resten av veckan. Jag vet redan nu att jag inte kommer ha ett skit att göra. Jag ska försöka ta mig i kragen och träna lite men det är bara ett kanske.. Allting blir ju så mycket tråkigare när det är tråkigt väder. Jag som har sån grym lust att sola. Skulle kunna ligga flera timmar i solen.. Jag förstår inte hur folk kan ha såååå mycket att göra hit och dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela