´

Tisdag 14 augusti

Publicerad 2012-08-14 10:27:04 i Allmänt

Godmorgon.

Jag kan inte förstå att hela mitt sommarlov har gått. Tre lovdagar kvar.
Våra ettor på skolan börjar imorgon och jag kan tänka mig att nästan alla av dem är/börjar bli riktigt nervösa och spända! Jag minns att jag var det. Hoppas på att de som känner någon på
Samma linje kommer i samma klass. Själv hade man ju den oturen att inte göra det vilket sög. Gjorde skoltidens lättaste och bästa val att byta klass.

Jag vaknade för en stund sen. Har lust att pröva kameran men jag vet inte vart jag ska ta vägen. Tråkigt att gå ut själv tyvärr.

Ska nog gå bort till mormor en sväng i alla fall. Hoppas allt är bra med er ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela