´

Torsdag nionde augusti

Publicerad 2012-08-09 12:46:46 i Outfits

Hej på er. Regnet är på sin plats men solen skiner lite i alla fall. Sitter och kollar på när mamma och pappa bygger nere vid bastun, riktigt bra blir det.

Helt otroligt vad tiden går förresten. Kan knappt förstå att det snart är ett år sen som vi satt på bb för att lillkillen kom till världen! Och igår tog han sina första egna steg utan hjälp! Elva månader gammal! Inte lika tidig som faster dock;) jag var bara nio månader när jag tog mina egna första steg haha.. Men tidig är han i alla fall! Så glad för hans skull att han utvecklas som han ska :)

Hoppas allting är bra med er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela