´

Långa nätter

Publicerad 2012-12-14 09:56:34 i Allmänt

Godmorgon! Det blev varken möte eller skola för mig idag, men det kanske är bra.
Det har varit sån otroligt lång natt! Har nästan fått panik för att jag har vaknat var och varannan timme.

Sista gången jag vaknade så var jag helt genomblöt. Mysigt!

Nu är det dags att gå ner, mysa lite med mamma! Ha en bra fredag.

Såhär ser min säng ut nu för tiden. Jag sover med två täcken till en början för att inte frysa, en filt ovanför lakanen så jag kan ligga med raklånga ben utan att frysa och sedan en handduk ovanför filten så inte allting blir blött. Nice ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela