´

Mitt sista jullov

Publicerad 2012-12-19 13:17:53 i Allmänt

Hej på er. Nu har jag tagit jullov, tänk att det är mitt sista! Kommer bli som Pippi sen och börja tjata om jullov.

Åkte hem innan, trodde jag alla fall. Tänkte åka hem men såg att jag fått ett sms av Nelly om att hon ville ha hjälp att baka till sin klass så jag hoppade av i Rottne istället för att ta omvägen hem först.

Ligger i hennes säng och väntar på att ungen ska bli klar i duschen. Inser att jag inte skulle lagt mig ner för jag blev jätte trött.. Katten gick för att jag tog hennes plats i sängen (förlåt Esme).

Får försöka att vakna till liv för att kunna utföra något bakande! Ska även börja att njuta utav mitt lov! Mitt allra sista jullov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela