´

sunday night

Publicerad 2012-12-16 20:43:31 i Allmänt

Jaha.. Då ligger man i sängen igen. Har gjort klart samhällskunskaps uppgiften nu (äntligen), tänkte skicka in den men inte fanns det någon inlämningsmapp till den inte. 
Jag har heller inte fått något svar från Syven på skolan om vi ska ha möte imorgon vid halv tio, kvart över elva eller halv två. Kul att man vet när man måste åka in. 

Studentfesten blev inställd också för vår del. Tråkigt nog. Men som pojkvännen säger "det är nog bäst att du är hemma och inte blir mer sjuk", ha han tänker ju på mig så det är ju bra. Men jag är ändå sur för det eftersom att många kommer att gå på den här. Jaja, lägger mig ändå hellre tidigt eftersom att det är skoldag dagen efter och jag ska upp tidigt. Sucks to be me sometimes huh? 


Ska byta sängkläder lite fort sen sova, slut i huvudet nu efter allt slit! 
Söt gammal bild. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela