´

Big Brother makes no sense at all

Publicerad 2012-02-24 23:33:59 i Allmänt

Tvingades till att kolla på Big Brother hos Amanda och fyfan vad tråkigt det var. Visst var det någon gång där man skrattade, inte för att det var kul utan för att det var så jävla patetiskt.
30(+) åringar som håller på och beter sig som tonåringar? Nä så jävla barnsligt program så det finns inte. Aldrig att jag kollar på ett avsnitt till av det haha!
Det roligaste under hela avsnittet var nog när en tjej skulle spotta på sin "dildopiska" men missade den och träffade sig själv i håret istället. Att leka sexig fungerar inte alltid!
Och tjejen som "har fobi för tjocka och fula människor" klarar av att ligga med en homosexuell kille, makes no sense at all. Och en homosexuell kille som får panik över att "det inte finns en enda tjej som inte vill ligga" Haha herregud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela