´

CAMELTOOOE

Publicerad 2012-02-09 21:05:50 i Allmänt

Fyfan vad dryg äckeldag, jag har försökt att komma på ett ämne att blogga om idag men inte då. Det står heelt jävla stilla. Jag funderar starkt på att låta Sammy ta över en vecka haha!
Fredag imorgon, inget kul planerat alls. Ser inte fram emot den här helgen så mycket, utom lördagen kanske. Fest på gång då ja. Men imorgon, hmm. Vara hemma med fem påsar chips och äta upp alla själv! Nu ska jag kolla film sen sova. Haaa en fin natt tillsammans (om ni har någon att dela den med) Önskar jag hade min pojk här så jag fick någon att dela min natt med!
Förresten, är det bara jag som har cameltoe i armhålan :)?

Kommentarer

Postat av: NELLY

Publicerad 2012-02-10 09:33:23

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela