´

Daim?

Publicerad 2012-02-19 10:39:57 i Allmänt

(Idag försökte jag börja med rubriken men det sket sig) 
Drack just upp min första kopp med te, vaknade för ca 45 minuter sen och jag undrar fortfarande varför jag vaknar så tidigt även på helgerna. Tror att det är en gåta som ingen kan svara på (Och den som skriver " det är för att du har blivit van vid att gå upp så tidigt till skolan) Säg inte så för det ska inte drabba mig på helgerna (heheee(ja jag skrev hehe även om jag tycker att det är fett ironiskt :p likaså den väldigt fula p-gubben)) Jag har sagt till min pojk att sluta skriva både pgubbar och "hehe" för jag verkligen hatar det, jag blir nästan arg när någon skriver det haha.. Jag själv kan skriva hehe till folk jag inte gillar (ibland KAN det hända att det bara kommer till folk jag umgås med också men då är det verkligen inget illa menat) Sånt är rätt komplicerat. 

Över till något annat, lite mer kul.. Igår satt vi och kollade på AFV (Alla vet väl vad det är?) skitsamma, men så var det en sak som man skulle gissa vad det var. 
Mamma - Det är en gris! 
Pappa - Så stor? 
Mamma- Ja.. Allt i USA är ju stort!

Well, jag tror inte det där var riktigt genomtänkt av henne att säga så för jag misstolkade det väldigt mycket. 
Sen kollade vi på Melodifesti.... Otroligt nog. Så uppträder Molly Sandén och mamma trodde att det var Amy Diamond men hon kom inte på vad hon hette så hon försökte med alla möjliga namn. 
Mamma- Men vafan är det här egentligen? 
Jag- Va, det är ju Molly Sandén? 
Mamma- Jaha jag trodde det var hon den där lilla... Ehm (sa massa namn) Juste Daimy Aimond!! 
Jag- HAHAHAHAHAHA VAAA?! Mamma hon heter Amy Diamond.. Inte Daimy..

Jag hade väldigt kul åt det, skrattade en bra stund efteråt.
Idag är det planerat att städa upp på rummet lite så jag slipper skämmas igen när baby kommer hit, ha´t fint så hörs vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela