´

Jag ska aldrig mer.. Eller?

Publicerad 2012-02-12 21:03:24 i Allmänt

Haha jag dör, trodde inte jag skulle få så fint blåmärke efter slaget mot toa dörren som jag dels "råkade" slå hål på. Det gör mig till (varför kom ordet gravid upp i huvudet..?) Inte det ordet jag sökte efter... Men det gör mig brutal, en tjej utan muskler som kan slå hål på en dörr, inte dåligt där inte!  
Nästan lika brutal som Nelly med sina tejpade händer! Fan vad vi är tuffa.
Dålig bild men det synd lite dåligt i verkligheten också! Kolla mellan ringfingret och långfingret. Beauuuutiful

image description

Kommentarer

Postat av: kattiseriksson

Publicerad 2012-02-12 21:47:08

Ja men jag tycker också att det är mysigt att bara komma bort hemmifrån ett tag och se en film :)

Postat av: NELLY

Publicerad 2012-02-13 08:41:07

alltid den fulaste bilden

Postat av: kattisEriksson

Publicerad 2012-02-13 12:47:02

Absolut!! Nu är det måndag och oj vad fort helgen gick. En ny vecka igen, känns det bra?

Postat av: kattisEriksson

Publicerad 2012-02-13 15:45:08

ÅH LOOOOOV!! Jag älskade när det var lov, nu har vi ingenting sådant tyvärr fast vi har nån vecka utan föreläsningar men då är det hemmaplugg som gäller :/

jo alla hjärtans dag ja, jag går i skolan imorgon och killen ska träna på kvällen så det blir inget speciellt här, vi brukar inte fira det nå speciellt. Jag kanske får en blomma om han minns dagen :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela