´

Kunde inte bli bättre, oavsett hur mycket man skulle försökt

Publicerad 2012-02-14 21:52:40 i Allmänt

Jag trodde ju aldrig att jag skulle säga det här, men det är absolut den bästa alla hjärtans dagen som jag har haft - EVER. 
Att börja dagen med mys på bussen med min pojk, kolla på film hela dagen i skolan och avsluta dagen med att pojkisen följde med mig hem en sväng hur fint är inte det? Och på köpet hade vi hundra dagar ihop (fjolligt att jag räknade ut det men så är det)  
Många hundratals pussar en sån här härlig dag blev det förstås också, du är helt fantastisk Christoffer!  

Imorgon är det onsdag igen, vilket innebär att jag ska hålla i idrottlektionen. Lär gå bättre än sist. 
Ska försöka ta mig ner och äta något, är rätt lagom hungrig och trött! Ha en fortsatt bra kväll allihop!

Jag älskar dig tuffing, galet att vi sammanlagt har haft 2 och ett halv år ihop.

Kommentarer

Postat av: kattisEriksson

Publicerad 2012-02-15 11:07:28

Härligt att du hade en bra dag :)



Här blåser det idag så jag tror både väggar och fönster kommer att blåsa bort :o

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela