´

Otroligt

Publicerad 2012-02-18 15:51:49 i Allmänt

Åter igen blev det en såndär otroligt seg dag. Jag har inte gjort annat än att ligga i sängen hela dagen, det är som att vara sjuk, typ feber. Håret ser ut som ett fågelbo trots att det är i en fläta på skallen! Därför ska jag ta en dusch.. NÄR jag orkar alltså. Jag blev just sjukt sugen på att shoppa.. MEEN jag har inga pengar som jag inte behöver.. Ingen utgång nästa helg heller pga NO MONEY, vad gör man då. 

Såg nyss förresten att jag ska till tandläkaren den 5 Mars.. I don't wanna! Hatar att behöva ta ledigt från praktiken också usch då. Ska även till syndsam på tisdag och fixa nya linser, skulle ju behöva nya glajjor också men återigen.. PENGAR.

Sådär otroligt vacker.
/ kom just på tt jag skriver mina rubriker till sist.. Är jag ensam om det? Lika ensam som att ha en cameltoe i armhålan? Fniss.

Kommentarer

Postat av: NELLY

Publicerad 2012-02-18 16:39:10

jag har legat i sängen hela dagen idag.. för att jag har feber.... och jag skriver dem också sist :D

Postat av: ebba

Publicerad 2012-02-18 18:51:54

snygg bild!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela