´

saker att göra

Publicerad 2012-02-24 12:54:15 i Allmänt

Godmorgon babes, slut i huvudet trots att jag inte är trött. Jag funderar på att gå och ta mig en varm dusch men då kommer jag säkert somna när jag kommer ut därifrån. Känns som att jag har en del att göra inför imorgon men jag kan inte komma på ett skit utom att städa rummet som tar 10 minuter. Kanske kan göra lite utrymme för sängplatser och sånt också. Ska måla mina fula naglar också. Men om jag gör allt det idag, vad ska jag göra imorgon då? Jag får fundera på det ett tag. 

Somnade fort igår, skönt för en gångsskull. Somnade dock ifrån Christoffers sms hela tiden, får dåligt samvete över det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela