´

Sammys Rape-torsdag!

Publicerad 2012-02-16 21:43:24 i Sammy bloggar

WOOP WOOP! Så var de toast-dag! Hmmm vad har jag gjort idag? 
Jo, sov hela förmiddagen till något som nog är världens mest intressanta film! Asså så sjukt BRA! 

Efter det så var det typ världens godaste mat! Det pastagratäng med typ 5 kg salt i. Asså vår kökspersonal är så otroligt bra på att laga mat! Asså vem älskar inte massvis med salt i maten? Mummmms
Man kan ju önska det kunde se ut såhär. Men liksom saltpastagratängen skulle fortfarande smaka bättre.

Fick slutade otroligt mycket tidigare idag bara för att jag hade hittat APU-plats. Så hemskt tråkigt, jag som liksom älskar att vara i skolan och hålla på med vad lärarana tror är världens roligaste uppgift! Kedjade fast mig i klassrummet och vägrade gå hem liksom. Nä, kanske inte, men fyy jag som älskar plugg!
Efter det så gick jag hem och mättade mig med massa frukt och grönt! Åh så nyttig jag är! Så otroligt stolt över mig själv!
Imon är det fredag, med andra ord sista skoldagen på FYRA VECKOR! :(((((((((((( 
Åh som jag kommer sakna skolan. kommer tänka på den vart enda sekund jag är borta. 
Det känns så svårt att vara ifrån allt plugg och alla lärare.. :(
HOPPAS ALLA KÄNDE SARKASMEN GENOM HELA BLOGGINLÄGGET!!!!! 
HA EN GO KVÄLLL MINA VÄNNER! PUSS&KRAM&NYPISTJÄRTEN! (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela