´

Sammys Rape-torsdag!

Publicerad 2012-02-23 18:44:29 i Sammy bloggar

FYFASIKEN VILKEN FIN TORSDAG!
Vaknade upp av att solen sken som satanigatan!
Stack sedan ner till stan med min söta kusin Julie som redan lyckats bli 13 (wtf?!) Min kompis Sozan, och hennes lilla syster som är polare med Julie.
Julie är hon till vänster
Sozaaaan!
Vi varvade stan lite snabbt, sjukt tråkigt och gick sedan och åt på pastabaren.
Dagens repliker kammade Såsen (Sozan) hem
1:a "Jag är lika fin som vanligt, Mashallah"
2:a "Har du sett Friends with the Bellefitts?"
Efter det så ägnades eftermiddagen fram mot kvällen åt att mobba varan så mycket som vi kunde.
Love to be us.
Kom sedan hem och åt från en gullig tårta jag gjorde igår.
(DENNA ÄR TAGEN AV MIN SYRRA) 
Nu ska jag gosa med min bästa vän, ångest och sedan tvinga mig själv ut och springa en runda! 

VI SYNS NÄSTA TORRE, då kanske jag kommer med ett roligare inlägg :D 
PUSSSS FRÅN MIG TILL DIG

Kommentarer

Postat av: kattisEriksson

Publicerad 2012-02-23 19:02:30

haha ja det förstår jag, det är inte sunt att bara vara hemma och inte göra nått :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela