´

Sammys rape-torsdag!

Publicerad 2012-02-02 17:46:08 i Sammy bloggar

Och så var det återigen torsdag mina vänner, och fyyyyyyyyy vilken dag.
Började tragiskt nog med ett Matematiskt Nationelltprov. Superbra start på dagen... eller?
Efter det så drog Millan, Ellen, Hanna, Therese, Emelie, Claes, Jakob, Rasmus och JAG till Hong Kong och åt
Cash ni vet...
Vi blev även bjudna på Daim, tror det var för att vår lille Chokladbruna Claes såg så söt ut när han sög ur sitt lilla sugrör
Här har ni Classe, min söta kåmpiz
Vi fick oss även ett gott skratt av vår nya okända bästa kompis

Iaf sen drog jag och Hanna till tjejjouren för en liten kort intervju och sedan på en liten shoppingrunda! Lyckas alltid köpa saker som är för små -.-.....
Nu ikväll så blir det mys i sägen med mat, är på en ny diet serrru, eat-as-much-fat-in-one-day-as-possible-dieten! En kvinna är inget utan sina former, fuck being superskinny!
Det var allt för mig idag, puss och kram nu tar jag en dopp i pooooolen, hettan dödar mig! Seee ya!
(bjuder på denna)

Kommentarer

Postat av: kattisEriksson

Publicerad 2012-02-02 19:46:52

Ja verkligen! när vi såg de på nyheterna så sa sambon "vilken tur att vi inte är där" mmm var de ända jag fick fram :) han vet ju inte att vi ska dit än :)

Postat av: NELLY

Publicerad 2012-02-02 21:10:00

sv: ja men meningen var lite rolig kanske <333333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela