´

skoltorsdagen är över

Publicerad 2012-02-16 16:29:22 i Allmänt

Det är torsdag, skoldagen är över och jag sitter hemma i min onepiece framför tvn och myser. Fick sluta en timme tidigare idag, så i vanliga fall skulle jag vara hemma om en halvtimme (Hur skönt?).
Imorgon är det ingen vanlig dag, jag ska ut och äta mat med bästavän för hon blir hela arton år och hon ska få en cykel. Helt onödigt att veta om vad man ska få ju, men sånt är livet ;) 

Helt galet vad du börjar bli gammal tanten, jag kommer snart ikapp dig! 

Fick en liten mysstund på bussen påväg till stan idag, jag stör mig inte alls på att jag går upp en kvart tidigare för att hinna med en tidigare buss till stan. Sålänge jag får någonting för det (vilket jag får) så är jag super nöjd. Tror han är den gosigaste pojken jag någonsin har träffat alltså. Eller tror... Jag vet att han är. Helt klart bäst. 

Dags att spela lite tetris, ni kanske får höra något från min kära vän SammyJoe senare (om hon inte glömmer bort det igen... hosthost) Ha't fint!

Kommentarer

Postat av: kattisEriksson

Publicerad 2012-02-16 19:39:47

(kunde ej kommentera i de översta inlägget) Men det är helt okej att lägga sig kl 19 :) Bara ta en varm dusch och borsta tänderna sedan lägga sig i sängen, det är super skönt :) Jag ska nog också lägga mig strax och kolla på tv i sängen :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela