´

Spagetti med pojkvän

Publicerad 2012-02-26 15:41:55 i Allmänt

Har legat i sängen hela dagen tillsammans med älskling och kollat på Simpsons sådär lagom skönt efter igår. Ska snart ner och äta spagetti med köttfärssås! Gottis men jag hade föredragit pizza idag.

Imorgon är det första dagen på praktiken och jag vill inte.. Jag kommer vilka på tisdag kanske men inte första dagen för det är hemskt. Jag börjar alla fall vid åtta så det räcker med att gå upp vid sju för att hinna äta och så.
Nu ska jag gosa ner mig hos världens finaste pojkvän och bara njuta av sista dagen tills vi ses nästa helg igen då det blir kalas för mig! Hoppas allt är finemang med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela