´

Träning

Publicerad 2012-02-08 13:08:09 i Allmänt

Måste säga att jag är jävligt stolt över mig själv.. Igår tränade jag en halvtimme ungefär, 20 minuter på abtrak'en och resten var situps och 90 grader mot väggen. 


Idag vaknade jag och åt frukost sen drog jag på mig träningkläderna och tränade 45 minuter ungefär. Började med att springa 3.3 km på crosstrainern


Sen körde jag några situps och 90 grader mot väggen igen. 

Efter situpsen körde jag plankan (helt otroligt..)...(Och jag körde inte plankan på knäna som var ännu mer otroligt)

Och efter det var jag helt slut i kroppen men jag försökte mig på abrtaken också. Orkade fem minuter sen kollapsade jag nästan haha..

Känner mig jätte duktig, speciellt med tanke på att jag skippade idrotten idag. Ska ta mig en dusch och sen kanske städa rummet.. Eller städa rummet och sen duscha!

(Känner att det här inlägget blev lite likt sammys inlägg haha)

Kommentarer

Postat av: fanny ahlm

Publicerad 2012-02-08 16:39:48

Okej, jodå det är bra men trött! :)

Postat av: kattisEriksson

Publicerad 2012-02-09 13:41:01

GUUD vad du är duktig!!! Riktigt bra jobbat :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela