´

Bästavänner för dig är som underkläder för andra.

Publicerad 2012-01-15 17:34:23 i Allmänt

Kom just hem från stan efter en sväng på hongkong med mamma och pappa. Körde hem till Timmy och Emelie för att mata Sally och även hämta pingun vilken var rätt skön att köra. Första gången på hur länge som helst som jag körde med växel och frikoppling, ska jag vara ärlig så gick det faktiskt bra för att vara första gången på länge.
Ska passa på och köra en del nu när vi har chansen, sa jag förresten att pappa och jag funderar på att ta intensivkurs till körkortet istället? Tror det är bättre för mig.
Ska ta mig tjugo minuters träningspass sen en kopp te och efter det en varm dusch.
Somnade lite innan vi skulle till stan, antar att jag mår som jag förtjänar idag. Huvudvärken sitter där den ska tyvärr men vad är det att lipa över? Nä juste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela