´

Du är fiin

Publicerad 2012-01-30 16:58:16 i Allmänt

Skoldagen slutade helt perfekt, jag gjorde min muntliga redovisning. Tror det höll på i fem minuter alla fall, kan ju hoppas. 
Eftersom att Ellen och jag + några andra i klassen faktiskt hade lämnat in vår uppgift och det så fick vi sluta 45 minuter tidigare som belöning, inte helt fel. 
Gick till stationen och tog tre bussen hem. Inte nog med att skoldagen slutade så bra, jag träffade min fina pojkvän på bussen hem också. 
Han är väldigt söt när han säger att mina kinder är söta när jag ler.. Dock säger han att hela jag är söt när jag ler och oavsett. Han är helt underbar! 

Ska dra min tjocka röv upp från sängen och träna lite, har dock cp ont i huvudet men vafan jag måste. Ska bara smäta maten lite så jag inte spyr det första jag gör!

Titta så söta kinder jag har!!

Kommentarer

Postat av: NELLY

Publicerad 2012-01-30 17:48:09

http://www.youtube.com/watch?v=rog8ou-ZepE&ob=av2e



INNAN du svarar att du inte fattar så får du kolla på länken och lyssna på musiken, inte texten ;)



Det är originalet, du känner nog igen låten som jag syftar på! stötte på denna kommentaren under videon också "PRESSURE! Pushing down on me... Oh, wait is this the wrong song?" hahaha.

Postat av: NELLY

Publicerad 2012-01-30 18:42:18

sv: haha ne eller hur, det är bara det i början man hör typ :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela