´

Everybody sing like it's the last song you will ever sing

Publicerad 2012-01-17 21:08:36 i Allmänt

Känner att jag har varit duktig idag, jobbade på duktigt på lektionen vi hade idag. Nästa vecka ska det göras en "skräckfilm" på rörligbild lektionen tillsammans med Emma, Jakob, Måns, Ellen och Rasmus. Dock ska Måns, Ellen och Rasmus bara hjälpa oss så vi blir fler personer. Kommer bli riktigt intressant att se hur det kommer bli. 
Mer info om det kanske kommer när filmen är klar.  

Tränade på hårt i en kvart på abrak'en idag också, sen körde jag till stan. Pappa tvingade ner mig på stan bland alla stopljus och rondeller, övergångställ och idioter. Men det gick faktiskt riktigt bra för att köra med växlar. Fick motorstopp en gång för att pappa skrämde skiten ur mig när det egentligen inte var något problem alls. Men det är sånt som händer!

Gick till gården direkt när jag kom hem, pratat med Amanda och så. Helgen kanske inte blir lika fullbokad som planerat, vilket jag verkligen hatar. Men det är också sånt som händer. Kan ha kul själv också! 

Nu ska jag slänga igång några avsnitt av andra avenyn (Ja.. jag har tyvärr börjat kolla på det igen) Börjar jag kolla på ett så är det nästintill omöjligt att sluta fortsätta kolla. 

Vi hörs imorgon efter skolan eller innan. Har bara idrott imorgon igen.. En timme.. Tattigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela