´

Fyfan vilken jävla vilja!

Publicerad 2012-01-30 19:06:39 i Allmänt

Man märker verkligen vilken otroligt stark vilja jag har. NOT. Gick upp efter maten för att bara smälta den lite, satt en stund vid datorn men så började det ett bra program på tv som jag ville se.. Jag gjorde misstaget och la mig ner, jag kände att jag blev tröttare och tröttare, "jo men jag stället klockan så kan jag vila lite bara, vad är oddsen att jag somnar på en halvtimme?" HAAAAA, kändes som fem minuter när klockan väl ringde, men tror ni jag gick upp och tränade? Nää, jag låg kvar och somnade igen en liten stund tills pappa skrek igen att det fanns chokladpudding.. Jag hämtade det och nu ligger jag här igen. Antingen kör jag en snabbis (Ellen om du läser det här så lär du misstolka det så jag fortsätter skriva) Antingen kör jag en snabbis träning med min vän abtraken eller så skjuter jag upp det tills onsdag och fredag. Jag måste ändå duscha ikväll.. Åh, svåra val ;) Jag sa till Christoffer idag att han blir beroende av sin träning, jag vill också bli det. (Inte för att han blir det nu då utan mest för att jag var lite ironisk när jag sa det) .. (Bara jag som tänkt på hur många perenteser jag har börjat använda..?)

Kommentarer

Postat av: kattisEriksson

Publicerad 2012-01-30 19:17:59

Haha jaa men jag blev jätte arg :o liksom när jag väl får då frågade hon inte !! Men jag var så nervös första gången jag skulle handla på systemet så jag såg nog ut som en 15 årig flicka :p så hade dom inte fråga legg skulle jag bli ännu mer nervös :p iofs jag är alltid super nervig när jag ska in där :o så har bara vart in ca 2 eller 3 gånger på snart 2 år :p

Postat av: kattisEriksson

Publicerad 2012-01-30 19:21:59

haha ja men det är hemskt att känna så :P men det tycker jag är så otroligt töntigt att sätta en ålders gräns på det!!

Postat av: NELLY

Publicerad 2012-01-30 19:46:33

HAHA jag tänkte inte snuskigt förrän du skrev att man skulle misstolka det. Du hinner träna lite tycker jag allt, jag började träna precis när du la ut inlägget :O

Postat av: NELLY

Publicerad 2012-01-30 20:17:45

sv: haha erkänn man fick den på hjärnan sen..



ohfan 18 minuter är mycket ju :o duktig kåmpis :D

Postat av: NELLY

Publicerad 2012-01-30 20:40:19

SV: OH pressure! pushing down on me, pressing down on you, no man ask for. under pressure, that burns a building down, splits a family in two puts people on streets

Postat av: NELLY

Publicerad 2012-01-30 20:55:56

sv: men du åt väl chokladpudding innan? :( våran majonäs tog nyss slut så här har du ingen att hämta

Postat av: emmy :)

Publicerad 2012-01-30 22:44:59

hei i miss u

Postat av: Cassandra

Publicerad 2012-01-31 12:41:54

Haha snabbis! ;)

Bli beroende av träning! Det är så jävla skoj :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela