´

Kärlek lalala

Publicerad 2012-01-17 06:42:24 i Allmänt

Tisdag står på schemat hela dagen. I vanliga fall betyder tisdag för mig rörligbild, foto, hem och gården på kvällen. Men idag blir det ändringar på det. Rörligbild, slutar kvart över elva pga "inställd" fotolektion. Sen kanske jag får ta en runda på stan för att sysselsätta mig innan bussen går hem.. När jag väl kommer hem ska jag vänta på pappa och sen övningsköra till stan igen för att mata Sallybally och köpa nya vindruttorkare till Pingun, (Emelie, dom sög lite så vi ska köpa nya.. Man såg inte ett dugg genom rutan typ haha)
Efter det ska jag hem och kanske gå till gården med Amanda som förresten var här igår, eller skrev jag det..? Skitsamma vi spelade Yatzy och drack te. Vi vann varsin gång och nu vet ni det! 

Ska ta och göra mig iordning inför bussen, usch bara tanken på att gå ut är... förjävlig rent ut sagt. Hur galet chill vecka som helst(!!!) Slutar tidigt idag, sovmorgon till elva imorgon dock sen dag på torsdag, kvart i fyra.. sen börjar jag sent på fredag också. LOVEEEEE!! 

Måste rusa, ha en fin dag så hörs vi!

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2012-01-17 10:58:50

Jo det vet vi redan, men inte orkat bry oss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela