´

Livad dag på livekarusellen

Publicerad 2012-01-22 17:24:04 i Allmänt

Hallå alla glada, vaknade tidigt idag som sagt! Tog en lång promenad, utan jacka, helt otroligt. Blev tok varm efter en stund så det var bara bra. Gjorde pannkakor när vi kom hem medan Nelly duschade sen tog vi bussen till stan. Helt otroligt vad duktiga dom var (christoffer och hans bröder på livekarusellen) gick riktigt bra för dom tycker jag. Hade liten mysstund med pojkisen efter dom hade spelat sitt. Och oj vad skönt det var, jag behövde det efter att ha varit ifrån honom en vecka. Så nu ses vi inte fören fredag men det klarar vi galant! Sitter hos timmy och Emelie nu och väntar på mat. Egentligen vill jag bara hem, jag dör av huvudvärk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela